C++

Mihalis Tsoukalos mtsouk at freemail.gr
Wed Oct 10 11:36:02 EEST 2001

Νομίζω ότι ο ίδιος ο Stroustrup αναφέρει ότι δεν χρειάζεται να ξέρει κάποιος
C για να μάθει C++.

Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν βοηθάει αλλά έχει την ίδια λογική με το ότι για να
μάθει κάποιος C καλό είναι να ξέρει Pascal και για την Pascal να ξέρει Basic
κ.ο.κ.
Γενικά ότι ξέρει κάποιος καλό είναι και αυτό το λέω χωρίς ίχνος ειρωνίας.

φιλικά,
Μιχάλης.

ΥΓ. <flame war>Perl</flame war>

NKanellopoulos <nkan at profile.gr> wrote in message
news:mailman.1002636125.25588.linux-greek-users at lists.hellug.gr...
> [...]
> σχετικά low level γλώσσα σε αφήνει να προσεγγίσεις το hardware, και έτσι
> αποκτάς βασικές γνώσεις που πολλοί προγραμματιστές αγνοούν.
>
> Καθώς θα δουλεύει με την C θα δει και κάποιους από τους περιορισμούς της.
> Τότε είναι η κατάλληλη στιγμή να ξεκινήσει κάποιος με την C++, με τον
> συγκεκριμένο
> στόχο ότι πάει να μάθει μια γλώσσα για να ξεπεράσει τους περιορισμούς τής
> C και να εφαρμόσει μια συγκεκριμένη μεθοδολογία. Αυτό θα οδηγήσει σε
> επίγνωση του για ποιο λόγο κάνει ό,τι κάνει. Για ποιο λόγο υπάρχουν στην
C++