Routers

Giorgos Keramidas charon at labs.gr
Wed Oct 10 00:53:01 EEST 2001

Stylianides Nikolas <nstyl at 4plus.com> wrote:
> An exeis thn kali dia8esi na mou apantisis tote Apantise mou.
> An to 8ema einai ektos tvn 8ematvn ths listas mporis na mou to epishmaneis.
> An oxi, mhn eironebesai kanena Giorgo Keramida.
> Den kanei kalo oute se emena alla oute kai se esena.
> H doulia mou den einai administrator kanenos diktiou.

Ok, thn epomenh fora loipon, dokimase h erothsh sou na bgazei nohma.
Kanw quote:

> Einai to model DIVA ISDN MODEM.

Poio einai tetoio montelo?  Pou einai sundemeno?

> Exo 4 diaforetikous komvous poy 8elo na enonome oxi omos thn idia
> stigmi.

"Exo 10 pc pou thelo na sundeontai, oxi ola mazi omws."
Katalabes ti thelo na kano?

> O protos poy eixa htan setarismenos na ejypireti dyo komvous
> me thl klisi.(Dyo profiles)

Poios protos.  Sto subject sou leei gia routers, alla esu gia ISDN
modem milhses pio pano.  To modem einai setarismeno?  O router?  An
einai to modem, pos to esthses?  An einai o router, ti montelo router
einai?  Ti leei to configuration tou?

> Fernontas ton deytero eixa ypopsi mou na xrisimopoiei o ka8enas apo
> ena kanali.

Poion deutero?  Kanali tinos?

> Mporei na ginei ayto?
> An nai.  Sto proto prepei na afereso to setarisma gia to deytero
> profile poy exei?

Kaneis den einai se 8esh na sou apanthsei se auto, giati kaneis den
pisteuo na katalabe ti thes akribos na kaneis.

Katalabaineis tora giati sou apanthsa me neura?

Katalabaineis thn anagkh na janagrapseis thn erothsh sou me safh,
katharo tropo, parexontas akribeis kai leptomereis plhrofories gia to
ti thes na kaneis, ti ejoplismo exeis, kai poies ru8miseis exeis tora?

An nai, sugxorhse mou to apotomo ths prohgoumenhs apanthshs kai KANE
MIA ANTHROPINH EROTHSH.

An oxi, stop wasting our bandwidth!

-giorgos