la erotisis!

Pavlos Parissis p_pavlos at otenet.gr
Tue Oct 9 23:21:01 EEST 2001

When the time was Tue, 9 Oct 2001 20:37:11 +0300, Antonis wrote....

 Antonis->geia xara!!!
 Antonis->
 Antonis->exo ena mixanima to opoio trexei slackware 8.0 kai thelo na to sindeso me
 Antonis->ena diktio apo H/Y (140 ston arithmo).
 Antonis->yparxoun 3 servers 1) proxy etc, 2)oracle, 3)backup.,., thelo na
 Antonis->parametropoihso to slackware etsi oste na blepei
 Antonis->to network ton windows,. (dhl to network neighborhood),. poia documents
 Antonis->prepei na diabaso gia na ginei auto,
 Antonis->h poia programata prepei na trexo!?

Prepei na valeis samba sto linuxaki sou.
Gia perisotera sto plhsiestero samba mirror ths geitonia sou:)

Pavlos

--
I love having the feeling of being in control

The surfer of life