C++ & Documentation

Adrianos Papamarkou perdikas at otenet.gr
Tue Oct 9 21:36:01 EEST 2001

Στις Τρίτη 09 Οκτώβριος 2001 16:55, ο/η Giannis Karinopoulos έγραψε:
> Zhtw sugnwmh mias kai gnwrizw oti afto pou 8a rwthsw den exei amesh sxesh.
> Mporei kapoios na me voh8hsei na epile3w kapoio vivlio kai kapoia lista
> (ellhnikh ean uparxei) h forum wste na mporesw na 3ekinhsw me thn C++ ?
> Den exw asxolh8ei pote me programmatismo kai ston papaswthriou pou phga
> kolhsa me ton ogo twn vivliwn gia newbies :(
> Efxaristw polu ek twn proterwn gia tis apanthseis sas !!!

Psa3e sto Google "Diomidis Spinellis". Einai ka8hghths sto panepisthmio
aigaiou kai exei se kapoio site tis shmeiwseis twn ma8hmatwn pou kanei.
Meta3y autwn kai C ,C++ , PASCAL klp (sta ellhnhka)

8a h8ela na rwthsw tous foithtes h ka8hghtes an diabazoun. An 3eroun analoges
periptwseis pou kapoios ka8hghths exei anebasei shmeiwseis apo ma8hmata
sxetika me Unix , Programming klp