Modem PCI Zoom

Steve Stavropoulos steve at math.upatras.gr
Mon Oct 8 17:13:00 EEST 2001

On Mon, 8 Oct 2001, Topoglidis Con/nos wrote:

> Kalimera,
>
> kserei kaneis an to Zoom to PCI V.92 paizei me linux ????

 DEN LES MODELO!
pou 8es na katalaboume poio zoom 8es?

Pantws, me ena grhgoro search brhka oti to Zoom 56K PCI-Plus internal
modem me ari8mo modelou 2920 einai pragmatika hardware modem kai paizei se
linux. Malista sto kouti tou anagrafei anagrafei sta yposthrizomena OSs
kai to Linux. Mporeis na deis kai to spec sheet tou modem opou kai ekei
anaferetai oti paizei se linux:
http://www.zoom.com/datasheets/56kpci-2920.html

xm, exei eggyhsh <b>7</b> xronwn!
alla den leei tipota gia V92 sta standards pou yposthrizei.

kai linux installation instructions:
http://www6.custhelp.com/cgi-bin/zoom/solution?11=000613-0038&130=0960920502&14=1&2715=10&15=0&2716=&57=faq&58=&2900=YEvAEJz64t

blepontas to site ths zoom:
http://www.zoom.com/v92/v92_over.html
ypopsiazomai oti milas gia to modelo 3025, gia to opoio leei oti einai
MONO gia windows.