Conflicts while installing libjpeg (SuSE 6.3)

Konstantinos Christidis kchristidis at lar.forthnet.gr
Sun Oct 7 21:27:01 EEST 2001

Kalhspera se olous.

Prin apo kati meres eixa grapsei ta ekshs:
----------------------------
trexw SuSE linux 6,3 (default installation). Prospa8wntas na egkatasthsw
ton Opera browser, sunanthsa to ekshs provlhma:

linux:/incoming # rpm -i opera-static-5.0-1.i386.rpm
error: failed dependencies: libjpeg.so.62 is needed by opera-5.0-1

Katevasa loipon to libjpeg-6b-7.i386.rpm (apo to rpmfind.net) kai
prospa8wntas na to egkatasthsw, proekupse to ekshs:

linux:/incoming # rpm -i libjpeg-6b-7.i386.rpm
file /usr/bin/cjpeg from install of libjpeg-6b-7 conflicts with file from
package jpeg-6a-96
file /usr/bin/djpeg from install of libjpeg-6b-7 conflicts with file from
package jpeg-6a-96
file /usr/bin/jpegtran from install of libjpeg-6b-7 conflicts with file
from package jpeg-6a-96
file /usr/bin/rdjpgcom from install of libjpeg-6b-7 conflicts with file
from package jpeg-6a-96
file /usr/bin/wrjpgcom from install of libjpeg-6b-7 conflicts with file
from package jpeg-6a-96

Ekana ena rebuild sthn RPM database "rpm --rebuilddb", opws diavasa se ena
palaiotero post
(http://lists.hellug.gr/pipermail/linux-greek-users/1999-April/074886.html),
alla telika auto de voh8hse ka8olou.

Mporei kaneis na mou pei ti prepei na kanw twra, gia na kataferw epitelous
na egkatasthsw to browser? Pws 8a egkatasthsw to libjpeg xwris na
dhmiourghsw conflicts?
----------------------------
Olokhro to mail edw:
<http://lists.hellug.gr/pipermail/linux-greek-users/2001-September/096010.html>

Euxaristw polu ta paidia gia tis apanthseis kai th voh8eia. Omws pali ftanw se
adieksodo:

 >From: Yiannis Belias <orion at hellug.gr>
 >Apo oti fainetai h suse to paketo libjpeg*.rpm to exei onomasei jpeg*.rpm.
 >Kalytera katevase to antistoixo rpm ths suse (apo to site ths isws?) kai
kane:
 ># rpm -Uvh jpeg*.rpm
 >( kai oxi rpm -i, to -U shmainei upgrade )
 ># rpm -ivh opera-static-5.0-1.i386.rpm

kai

 >From: Stoilis Giannis <stoilis at bluebird.gr>
 >Giati den dokimazeis na egkatasthseis to libjpeg pou 8a breis mesa sta cd ths
 >suse? Kai an den einai ekei mesa 'h' h ekdosh den sou kanei, giati den pas
 >sto site ths suse na to katebaseis?

Loipon katevasa ta arxeia "jpeg.rpm" kai "libjpeg.rpm" apo to site ths SuSE.

Etreksa:
#rpm -Uvh jpeg.rpm
kai meta
#rpm -ivh opera-static-5.0-1.i386.rpm
alla phra pali to idio mhnuma, dhladh:
#error: failed dependencies: libjpeg.so.62 is needed by opera-5.0-1

Sth sunexeia ekana to idio me to libjpeg.rpm (mhpws htan dhladh auto h pio nea
ekdosh ths jpeg library): Etreksa:
#rpm -Uvh libjpeg.rpm
kai meta
#rpm -ivh opera-static-5.0-1.i386.rpm
alla ksana ta idia, dhladh:
#error: failed dependencies: libjpeg.so.62 is needed by opera-5.0-1

Epanaferw loipon to arxiko erwthma: ti prepei na kanw gia na kataferw na
egkatasthsw to browser? Pws 8a egkatasthsw to libjpeg xwris na dhmiourghsw
conflicts?

Xilia euxaristw gia to xrono sas kai th voh8eia sas,
-konstantinos

PS: Dokimasa epishs na kanw "rpm -ivh --nodeps opera-static-5.0-1.i386.rpm"
opws susthse o Yiannis, alla evgale pali error.