cups lprm

v13 at priest.com v13 at priest.com
Sat Oct 6 18:10:01 EEST 2001

On Saturday 06 October 2001 16:11, Adrianos Papamarkou wrote:
> Xrhsimopoiw cups (apo SuSE72 kai Mandrake8) gia na tupwnw se HP610C.
>
> Otan termatizw mia query (lprm) to systhma synexizei gia poly wra na dinei
> plhrofories (skoupidia) ston ektupwth kanontas ton na typwnei diaforous
> xarakthres kai na petaei selides.
> Den stamataei oute meta ton termatismo (kill) tou cups daemon.
> Ews twra den exw brei tipota allo na stamataei auth thn roh ektos apo thn
> Epanekkinhsh :P .

3 pragmata mporei na ftene..

1on to cups exei ena allo process poy kanei thn etkyposi , opote den arkei na soytareis
    to idio to cupsd, to opoio sthn prokeimeni periptosi den exei kamia sxesi.. (ayto ginetai
    se emana)
2on afaik to module lp exei ena diko toy buffer, o opoios katharizei mono an to kaneis rmmod.
    (to eixa paliotera ayto to prob, alla me to cups den dixnei na yparxei)
3on o ektypotis exei diko toy buffer, o opoios adiazei mono me reset toy ektypoti..

<<V13>>