Πολλαπλοί λογαριασμοί e-mail

Tsagatakis Gianis hwlab at cs.teiher.gr
Fri Oct 5 12:31:00 EEST 2001

File Sotiri,
                 vlepo sendmai.cf ke feygo trexontas, alla den nomizo na
ginete ayto pu theleis, oute me Linux oute me kanena allo OS na theleis ayta
ta mails na feygoun - mpainun ekso apo to diktio tis etaireias. To provlima
ofeilete stin dinamiki IP pupairneis kathe fora pou kaneis dialup. Poli apla
an ego pou exo ena email :
giannis at trexa.gireue.pu thelo na steilo ston  kapoios at kapou.gr tha prepei na
rotiso kapoion DNS server na mou pei to MX record diladi se poio IP
antistoixei o MTA tu kapou.gr. Ara tha prepei na exeis toso to kapou.gr oso
ke ena mixanima me STATIKH IP.
    Ara tha prepei na anavathmiseis tin sindesi su se statiki, na
sinenoitheis me ton ISP su na su krataei ta mails oso den eise connect
(nomizo to kanei lla den eimae vevaios) ke na kaneis register to domain. An
milame gia Intranet tote trexeis to diko su DNS, rithmizeis ta mixanakia na
vlepou ayto ke einai olla mia xara oso den fgaineis ekso.  Mia alli lisi
einai an exeis kapu Web Hosting na zitiseis na su ayksisun ta mails apo
ekei.

Elpizo na voithisa, an eipa kati lathos simpathate me

---
Tsagatakis Giannis
I have no root and i scream