i malakia me to onoma mandrake 8.1

Costas Barakitis bcostas at gamesoverdose.com
Fri Oct 5 02:35:01 EEST 2001

> asteievomai re sy kosta.
>
> xioumor itan.
>
> den tha grapsei o anthropos tetoio arthro.
>
> den xreiazetai na ton dikaiologiseis kai giafto.

Koita, de xreiazetai na to peis esy gia na katalavw pws o Dimou apotelei
kokkino pani gia shmantiko meros ths topikhs koinothtas Linux. Kai einai
tragikh eirwnia an6rwpoi pou ton 6ewroun asxeto na enoxlountai toso poly
me ayta poy leei. Giati ta epixeirhmata tou einai xaza, giati exei
fragka kai paizei me ta paixnidia tou, giati "tolma" na exei apopsh gia
to Linux, sigoura oi logoi einai polloi kai ka6e fora diaforetikoi. Apla
sthn ousia tou 6ematos emena mou fainetai asteio to olo concept. Enas
an6rwpos einai pou kserei ayta pou kserei kai exei mia apopsh gia to
Linux pou en merh einai swsth, en merh einai hli6ia, alla den egine kai
tipota, as grapsei oti 6elei gia to Linux.

Ayto pou den ginetai katanoito einai pws gia enan an6rwpo o opoios den
proerxetai apo to xwro ths plhroforikhs to olo concept twn ypologistwn
kai eidika me ena leitourgiko pou apaitei enasxolhsh einai dyskolo kai
en pollois anepi6ymhto. Prepei kapoia mera na katalavoume pws epeidh
kseroume emeis pente pragmata den shmainei pws o ypoloipos kosmos ta
antilamvanetai me thn idia eykolia. Gia kapoion san ton Dimou o
ypologistis exei aksia analoga me to posa perifereiaka mporei na tou
kollhsei kai na asxoleitai me ayta. Den mporei loipon na vazei
perifereiaka me thn idia eykolia pou to kanei sta Windows kai gi ayto
tou fainetai dyskolo to leitourgiko. E, 6a zhsoume, as einai. Proswpika
to protimw apo to na diavazw ka6e treis kai ligo erwthseis pws syndeomai
me PPP sto Internet.

--
C.Barakitis
Internet Generalist

Success is a direct result of ambition,
connections, or a really good to-do list