fstab

Giorgos Keramidas charon at labs.gr
Fri Oct 5 00:37:01 EEST 2001

akalabet <kremmidas at teipat.gr> wrote:
> geia se olous ime sxetika neos xristis linux.Xrisimopoiw redhat 7.1
> To provlima mou ine oti enw exw kataferei to Redhat na vlepei tin katatmisi
> twn windows den exw write dikaiwmata ektos an exw root preveleges.
> I grammi pou prosthesa sto ftsab itan i eksis
>
> /dev/hda6    /dosd    vfat    user,rw   0  0

To `rw' sta options den shmainei `read-write apo tous pantes', an auto
se mperdepse.  Shmainei oti opoios exei dikaioma (me bash ta
permissions) tha mporei na grapsei sto filesystem, afou einai mounted
san read-write ki oxi read-only.

An thes ektos apo root, na mporeis na grafeis kai san aplos user,
psakse ta options uid= kai gid= ths mount entolhs.

-giorgos

PS: Xmmm, TEI Patras?  Heh, dipla mou eisai atime :P