xmms + greek tags

Dimitris Mandalidis mandas at ath.forthnet.gr
Thu Oct 4 20:22:01 EEST 2001

On Wed, Oct 03, 2001 at 10:28:05AM +0300, Simos wrote :

> Ίδια έκδοση xmms, τελευταία έκδοση GNOME από Red Carpet.
> Ωστόσο δεν φαίνονται καθώς παίζει το αρχείο για τον (μάλλον) λόγο ότι
> η συγκεκριμένη γραμματοσειρά δεν υποστηρίζει την κςδικοποίηση iso8859-7.

Τελικά δεν βρήκα άκρη. Αλλά υποψιάζομαι ότι φταίνε τα ελληνικά, μάλλον δεν
έχω σεττάρει σωστά τον Wmaker για τα ελληνικά του, αν και από γραμματοσειρές
και resources γενικώς είμαι εντάξει (ο xterm γράφει/βλέπει ελληνικά) δεν
βρίσκω κάτι που να ξέχασα. Οτι κάτι δεν πάει καλά το κατάλαβα από το γεγονός
ότι ο DJ Art στο magaz έγραφε ελληνικά και στην Run, εμένα όμως δεν γράφει.
Καμμιά ιδέα ή κάποιο reference [0] μιας και η ερώτηση είναι αρκετά
κοινότυπη.

Δ.

[0] εκτός του magaz 16