Mail Server

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Thu Oct 4 10:56:01 EEST 2001

Hello Vikentios!

  On 04 Oct 01, Vikentios wrote to All with subject "RE: Mail Server":

 V> Mia pou kapoioi tora ksekinane tha tous protina na min asholounte
 V> katholou me sendmail kai na hrisimopoiisoun to postfix.
 V> Poly pio asfales kai poly pio katanoito.

To sendmail den einai aplws enas MTA. Einai ena klassiko ergaleio, mia efarmogh
ths or8odo3hs 8ewrhtikhs episthmhs ypologistwn, mia apo8ewsh twn regular
expressions, ena case study se parsing. Ti einai merika kwlovulnerabilities
mprosta s'ola ayta?

Ki egw sthn arxh esthna smail h diafores tetoies paparies gia na apofygw thn
'polyplokothta' toy. Mexri poy mia mera enw perpatousa sto dromo monos kai
erhmos, ystera apo wres akolasias mprosta sto plhktrologio kai meta apo ena
gero me8ysi meta kata8lipsews gia thn psyxikh odynh poy moy prokalouse h
elleipsh enos swstoy MTA, 8ayma egeneito!

Enas Aggelos katebh eks'ouranoy, kai me th logxhn moy epedwse thn Biblo ths
Nyxteridos.

Ekstasiasmenos aggiksa ton bary tomo, kai arxisa na ksezoumizw th 8eikh sofia
poy htan xaragmenh aneksithla panw stis selides toy. Otan eftasa sto telos,
hmoun eksantlhmenos. Den efaga para mia mpoukia pswmi, den hpia para mia goulia
nero, omws h psyxh moy eixe fwtistei kai to pneyma moy eixe ksanagennh8ei. Olh
h xara twn egkosmiwn hdonwn, ola ta plouth toy f8artou aytoy kosmou den 8a
mporousan na moy dwsoyn thn galhnh, th 8alpwrh kai thn agaph poy eniwsa otan
pleon eixa Anakalypsei kai Katalabei to Sendmail.

Oso gia to epixeirhma ths 'asfaleias'. O,ti kai na kanei kapoios MTA, kapoia
tmhmata toy xreiazontai root permissions gia na diabasoun to ~/.forward kai gia
na akoune sto port 25. To gegonos oti den exei akoma apokalyf8ei kapoio
periergo vulnerability toy postfix, den to kanei aytomatws asfalestero.

Kai mh petaxtei twra kanenas kai pei th brisia poy arxizei apo q kai teleiwnei
se mail...

--
Christos Ricudis

In God we trust.
All others must present a valid X.509 certificate.