Sendmail και aliases

Giorgos Keramidas charon at labs.gr
Wed Oct 3 16:41:01 EEST 2001

Thomas N. Stefanidis <thomas at prometheas.gr> wrote:
> Καλημέρα,
> Σε redhat σύστημα και Sendmail έχω το παρακάτω πρόβλημα :
> Δημιουργώ ένα alias.

Πώς ακριβώς το έκανες αυτό είπαμε;

> Αυτό γίνεται forward σε 2 users(του ίδιου domain).

Το δοκίμασες ότι γίνεται deliver και στα δύο mailboxes;
Αν ναι, πώς;  Τι λένε τα logs του Sendmail σου όταν γίνεται deliver;

> Αν ένας από αυτούς προσπαθήσει να στείλει ένα mail σε αυτό το alias, θα το
> πάρει μόνο ο άλλος χρήστης.

Σε ποιο alias;  Πώς στέλνεται το mail;

Δεν χρειάζεται να μπεις σε λεπτομέρειες όπως ``ανοίγω το Mutt γράφοντας `m',
μετά `u', ύστερα `t' και τέλος `t', πριν πατήσω και RETURN'', αλλά τουλάχιστον
ποιο πρόγραμμα χρησιμοποιείς και ποιες είναι (αν υπάρχουν) οι αλλαγές από τις
συνηθισμένες του ρυθμίσεις, είναι καλή ιδέα.

> Αν όμως το στείλει κάποιος από έξω,θα το λάβουν κανονικά και οι δύο.
> Καμιά ιδέα για το τι μπορεί να φταίει?

Ναι, υποψιάζομαι κάτι, αλλά επειδή μισώ τις υποθέσεις και το να μαντεύω τι
ακριβώς γίνεται σε ένα μηχάνημα κάπου, κάπως, κάποτε, μάλλον θα πρέπει να
δώσεις πιο πολλές πληροφορίες για να μπορεί κάποιος να σε βοηθήσει.

-giorgos