OCR Software

I.Ioannou roryt at roryt.gr
Wed Oct 3 14:11:02 EEST 2001

Kekes Stamatis wrote:

>  Exei asxolithei kaneis sto parelthon me OCR se linux ?????

Asta Stamati, pikra megalh
Yparxoun kana dyo sta skaria (milame gia poly beta) me omnifont technics,
kai yparxei kai to claraocr pou to kaneis esy train (kalo kouragio)
Egw ta aperipsa ola, giati se auto pou eithela na kanw
(OCR apo sxedia/faxes/tiff/jpg ante kai kana biblio) mou edeinan
aparadekta apotelesmata. Edw pou ta leme kai polla commercial
prointa (kai se M$) apotyxane se ayto (idiws sta faxes).

Pare merika links :

http://www.claraocr.org
http://altmark.nat.uni-magdeburg.de/~jschulen/ocr/
http://lem.eui.upm.es/ocre.html

kai an breis kati axioprepes rikse ena SOLVED

roryt