rpm segmentation fault

Vasilis Vasaitis vasilis at ctima.uma.es
Wed Oct 3 10:27:01 EEST 2001

Pavlos Parissis wrote:

> When the time was Tue, 02 Oct 2001 14:44:00 +0200, Vasilis Vasaitis wrote....
>

>  Vasilis->> Einai bug tou rpm auto.
>  Vasilis->
>  Vasilis->   Ουφ, πάλι καλά. Φαντάσου να ήταν feature. ;-)
>
> Giath hmoun sigouros oti tha petagosoun pali:)
> Pou se re Vasilh me thn super dianomh sou kai to teleio package system sou:)

   Όχι όχι. Δεν το πήγαινα εκεί, μα πιστέψτε με! :^) Σοβαρά τώρα, η
απάντηση δεν ήταν του στυλ redhat-bashing/debian-promoting, άλλωστε το
rpm το έχω χρησιμοποιήσει αρκετά σαν πρόγραμμα και είναι απλό και όμορφο
(να μην το έκαναν και ασύμβατο με τις προηγούμενες εκδόσεις κάθε τρεις
και λίγο καλά θα ήταν). Απλά η όλη συζήτηση είναι λίγο περιττή, καθώς
ένα καλογραμμένο πρόγραμμα δεν πρέπει να πετάει core ανεξάρτητα από το
πόσο χαλασμένο είναι το αρχείο που παίρνει για είσοδο.

--
Vasilis Vasaitis
vasilis at ctima.uma.es