i malakia me to onoma mandrake 8.1

George Daflidis-Kotsis gdk at demon.net
Tue Oct 2 14:17:01 EEST 2001

On Tue, Oct 02, 2001 at 01:56:51PM -0400, Άγγελος Οικονομόπουλος wrote:

> να πεί. Γιά αυτό θα πηγαίνεις στο /dev/null.

Den xreiazontousan oute duo mails gia na mas to anakoinwseis, oute h epe3hghsh.

Posws me apasxolei an diabazeis n' oxi ta mails mou, an 8ewreis pws oi
apopseis mou exoun kuros n' oxi, an se enoxlei to ufos mou n' oxi.

Apo mugiaggixtous filologous exei gemisei o topos.

(8a xarw na steileis auto to mail mou sto /dev/null, isws etsi glutwsw
allh mia saxlh apanthsh.)

--
[george daflidis-kotsis - systems admin,web/e-commerce - gdk at demon.net]
["I grow old always learning" - "I know one thing that I know nothing"]