i malakia me to onoma mandrake 8.1

Άγγελος Οικονομόπουλος lydwigvernon at yahoo.co.uk
Tue Oct 2 13:01:00 EEST 2001

DJ Art wrote:

> doh, υποτίθεται ότι έχετε (ναι, μιλάω και για τους 2 σας) "προβλήματα"
> με το mandrake, αλλά τελικά αυτό που χρειάζεστε είναι να κάνετε fresh
> compile έναν πυρήνα με μόνο τις επιλογές που θέλετε.
>
> και, ναι, είναι γνωστό πως υπάρχουν κάποιοι drivers καρτών ήχου που δεν
> τα πάνε καλά με το devfs. επίσης, για περιπτώσεις kernel 2.4.8 είναι
> επίσης γνωστό πως ο driver για την sblive ήταν αρκετά buggy.
>

> ο 2.4.10 είναι η καλύτερη των λύσεων.

Εχμ...ναι, βέβαια η vm είναι ένα θέμα. Εκτός αν προτρέπεις τον κόσμο να
κάνει testing στα patches του Arcangeli γιά να κάνει το debug του γρήγορα ο
άνθρωπος να έχουμε αξιοπρεπή vm. Τότε είναι αναμφισβήτητα η καλύτερη λύση.
Εγώ πάλι διατηρώ το δικαίωμα να χρησιμοποιήσω τη buggy implementation του
2.4 και αφού η vm -aa έχει μείνει μέχρι τον 2.4.15, θα το σκεφτώ σοβαρα.

> Μάθετε ότι στο Linux, το πρώτο
   ^^^^^
δεν είναι και πολύ ωραίο το ύφος σου

--