Real Time monitoring +...

Apostolos Katsinikas cgk at otenet.gr
Tue Oct 2 11:41:01 EEST 2001

Καλημέρα σας.

Ψάχνω εφαρμογή που να μου δείχνει σε real time τις συνδέσεις που υπάρχουν
(http-ftp-telnet...) για κάθε ένα workstation του δικτύου ξεχωριστά.
πχ ο 10.1.1.1 http://www.hellug.gr/kati.html
   o 10.1.1.2 http://www.hellug.gr/katiallo.html

Αυτό που είναι σημαντικό είναι η ανανέωση της λίστας (real time) καθώς και
η δυνατότητα του disconecting ενός pc απο την σύνδεση που έχει (πχ όταν
κάποιος βλέπω να κατεβάζει το xxx.exe να υπάρχει η δυνατότητα να το
σταματήσω).

Εχω δοκιμάσει αρκετά εργαλεία monitoring (tcpdump - ntop - loganalyzers -
iptraf - ethereal ...) αλλά δεν έχω βρει αυτό που θέλω ακριβώς (ειδικά την
δυνατότητα που αναφέρω πιο πάνω). Κάτι παρόμοιο γίνεται με wingate (σε
w95/nt)

Αν κάποιος έχει ασχοληθεί με το θέμα ή έχει ακούσει σχετικά ας με
ενημερώσει.

Ευχαριστώ πολύ