i malakia me to onoma mandrake 8.1

Giorgos Keramidas charon at labs.gr
Mon Oct 1 16:06:01 EEST 2001

Άγγελος Οικονομόπουλος <lydwigvernon at yahoo.co.uk> wrote:

> Apo thn allh mporei na mhn ftais esu. Akolou8hses tis odhgies tou
> Dhmou mhpws???  :-)))  (gamwto einai anh8iko na ta bazeis me to
> Dhmou, sa na klebeis ekklhsia). Oi odhgies tou bebaia einai aples
> kai suntomes: Oti kai an kanete, mhn diabasete to fucking manual!

Akribws to anapodo apo auto pou konta 30 xronia lene oi odhgies oswn
xrhsimopoioun Unix gia sobarh douleia, ki oxi san paixnidi me bash tou
opoiou tha grapsoun ena arthro, ante deka arthra kai bgazontas ena
panemorfo aforismo, sto telos tha to petajoun dipla apo ta cdrom tou
``Command & Conquer, version 17''.

Kai fusika, poion 8a pistepsei kaneis?  Tous tupous me thn amfibolh
ugieinh pou fonazoun maniwdws ``READ THE FUCKING MANUAL" sthn prwth
eukairia, h ton sinie kurio N. Dimou pou forwntas ena zibagko
pouloberaki epimenei me ena sobarofanes ufos ``mhn kanete to lathos
kai diabasete pote kai gia kanena logo ths odhgies xrhshs''?

Xoris na thelo na meioso ton Dimou, pou polla apo ta biblia tou
pragmatika mou aresoun, kai to stul pou grafei einai ontws panemorfo,
afou einai apo tous pio deinous xeiristes ths glwssas pou exo diabasei
pote grapto tous, dustuxws gi auton (alla kai gia emas pou eimaste
anagkasmenoi na ton diabazoume) exei ta meionekthmata ths aujhmenhs
tou hlikias.  Anupomonhsia, kamia diathesi gia na ma8ei kati
kainourio, kai ena parelthon stin xrhsh twn upologistwn pou ton exei
krathsei makria apo to Unix.  Ola auta mazi, se sunduasmo kai me thn
aiwnia prospatheia tou na kanei to Unix na doulepsei gi auton opws
jerei oti 8a douleuan ta Windows, katalhgoun sto gegonos oti den einai
ki oti kalutero, gia na ton balei kapoios na kanei dokimh enos Unix
distribution.  Prepei na einai sketo basanisthrio gi' auton.

-giorgos