No sanity

Άγγελος Οικονομόπουλος lydwigvernon at yahoo.co.uk
Fri Nov 30 05:21:01 EET 2001

Abandon all complaints, all who read this(sic)
(διαβάζετε με δική σας ευθύνη, δεν έχω πολλά στοιχεία να δώσω...)

i) Έκανα τη μετάβαση σε Mandrake 8.1 (sick 'n tired of gnome dependancies)
2) Έχω ακούσει αρκετά γιά το devfs ώστε να μην το θέλω, αλλά δεν είχα
επιλογή
3) Το ποντίκι παγώνει κάθε τέταρτο. Μπορούσα επίσης να το παγώσω κατά
βούληση με το κλασικό σήκωμα. h/w problem? όχι γιατί το ποντίκι ξεπάγωνε αν
άλλαζα σε κονσόλα και ξανά πίσω
4) boot με devfs=nomount. Ποντικι πάπαλα. ( δεν περνάω και πολύ ώρα στο /dev
αλλά τα devices μιά χαρά μου φαίνονταν-μάλιστα δημιούργησα μία από την αρχή
). Το μήνυμα από τα Χ ήταν: cannot open device tade (ναι σωστή η device στο
XF86Config-4)
5) Με το ποντίκι στη usb, όλα καλά γιά κανα δυό ώρες αλλά όταν κολήσει δεν
ξεκολάει (από τα debug του devfsd: asigning new address στο ποντίκι, το
ποντίκι δεν δέχεται, τρία retry και fail)
 6)  build τον 2.4.15-pre9 (ναι και αυτός προκαλεί fs corruption). Όταν
πέρασα το patch (12h) πέρασα τα πάντα από fsck.
7) Την επόμενη μέρα, αυτοδικαίως, τρώω crash στα Χ 3-4 φορές κατά την
εκκίνηση (κανονικό
πάγωμα. Άφηνα π.χ. πριν το startx ένα sleep && σκοτωμα των Χ και δεν γινόταν
τίποτα. Με άλλα λόγια αν έδεινα startx μετά έπρεπε να πατήσω restart) με το
ποντίκι σε usb. Με το ποντίκι serial πεθαίνουν σε τακτά χρονικα διαστήματα
εφαρμογές στα Χ χωρίς να αφήσουν ίχνη(= no log entries, no segfaults).
8) Κάνω full restore με  backup που είχα πάρει αφού το fsck έβγαλε τα πάντα
καθαρά.
9) Επαναλαμβάνεται ο παραπάνω κύκλος γιά το ποντίκι με τον ίδιο πηρύνα
(2.4.15-pre9-preempt)
10) Στο slack που έχω σε μιά γωνία γιά να σπάω πράγματα, το ποντίκι ήταν μιά
χαρά γιά το 5ωρο που το δοκίμασα ( το slack δεν έχει devfs )
11) Τώρα δηλαδή είμαι στην (7)

Και αφού αναγκάστηκε να γράψει δυό σελίδες εκλιπαρώντας βοήθεια από κάποιους
που όταν διαβάζουν γιά mouse πατούν delete, γύρισε και πέταξε άλλο ένα
βελάκι στην αφίσα με το όνομα Richard Gooch[0][1], μονολογώντας "Δεν θα
αφήσω ούτε τα τρίτα ξαδέρφια σου και τα κατοικίδιά τους..."

[0] Πού να βρώ φωτογραφία του...
[1] Ο Gooch είναι ο κύριος υπεύθυνος γιά τα χάλια του devfs (ακόμα και στο
rewrite που ξεκίνησε) και ο οποίος δεν δέχεται patches παρά μόνο αν τον
κάνουν πρώτα ρόμπα δημοσίως[3]
[3] Ναι, δεν παραπονιέμαι. Τά 'θελα και τά 'παθα. Κάθε προσφορά γιά FreeBSD
4.4 ή νεότερο -stable δεκτή :) (I' m a sucker for features και δεν μου
φτανει το 4.2 που έχω)

--
"If geiger counter does not click,
the coffee, she is just not thick"