Music problem and Gr in console...

Dimitris Kamenopoulos d.kamenopoulos at mail.ntua.gr
Fri Nov 30 01:41:01 EET 2001

Athanasiadis Giannis wrote:

> Geia sas filoi Linuxades...
> Eimai sxetika kainourgios sto xoro alla egina omos enthermos opados...
> Ta provlimata mou einai 2:
> 1)
> Exo tin Suse 7.0 kai exo motherboard me ensomatomeni karta hxou (mia
> creative vibra 16) Prospathisa me tis odigies kai apo to manual tis Suse
> alla kai apo to Howto na tin kano na paixei midi alla tipote... (ta cd
> opos kai ta .wav arxeia ta paizei kanonika) ta dokimasa sxedon ola alla
> tipota...Meta eftasa na valo mia Soundblaster 16 (Isa) alla kai me aytin
> [...]
Egw eixa enswmatwmenh VIA karta. Sxedon panta se tetoia 8emata o monos tropos na doulepsei h nea karta einai na valeis pio prosfato pyrhna (h pio prosfath dianomh). Gia paradeigma emena h karta mou den yposthrizotan ston pyrhna 2.2.14, yposthrizotan mono h wave device ston 2.2.16 kai yposthrizetai kai to MIDI ston 2.4.9. Me liga logia -afou eisai kai neos sto xwro kai to kernel compilation einai ena sxetiko maniki- phgaine sto
www.suse.com gia na deis an h teleutaia ekdosh ths SuSE yposthrizei thn karta sou, kai meta kane anava8misi.