gcc v3.0.1 vs gcc v2.95.3 -- KDE 2.2.1

Dimitris Moraitis stud1134 at di.uoa.gr
Thu Nov 29 17:48:01 EET 2001

At 04:21 ìì 29/11/2001 +0200, you wrote:

>#include <stdio.h>
>
>void main(){
>     printf("Hello World! Eimai enas  xalaros typaklas pou den ton noiazei ti
>exit code epistrefei  sto leitourgiko tou\n");
>   }
>  --------------------
>
>Symfwnw oti kalo einai na klp klp.
>Den katalavainw giati prepei na mou to apagoreyei. Den erkei ena warning?
>To leitourgiko den prepei na xerei na ta fernei volta me o,ti malakia tou
>dwsoun?

Den einai thema leitourgikou.
H main einai mia synarthsh pou epistrefei int. To grafei rhta sto ANSI
standard.
To void main() einai undefined behavior. Kapoioi compilers borei na to
dexontan edo kai kairo gia na einai symvatoi me ta diafora vitsia pou eixan
oi programmatistes thn pro ANSI epoxh alla pleon exoume 2001, 12 xronia
meta to ANSI 89. Opote einai logiko pleon oi compilers na asxolountai me to
ti einai C kai oxi me to ti moiazei me C. Afto tous epitrepei na kanoun kai
perissotera optimizations.

Filika,

Dimitris

--
"The last possible deed is that which defines perception itself,
an invisible golden cord that connects us: