Suse 7.3 και μερική εκτύπωση ελληνικών από Staroffice 5.2

Dimitrios Eftaxiopoulos eftaxiop at central.ntua.gr
Thu Nov 29 12:41:01 EET 2001

Ελληνικά βλέπω και γράφω παντού, δίνοντας, μέσω του YaST2, τις εξής τιμές
στις μεταβλητές του αρχείου rc.config :
α)RΟΟT_USES_LANG yes
β)RC_LANG el_GR
γ)RC_LC_ALL el_GR).
Αλλάζω πληκτρολόγιο μέσα από το KDE.

Από το Staroffice όμως τυπώνονται μόνο μερικοί ελληνικοί χαρακτήρες.
Συγκεκριμένα, γράφω τα 24 γράμματα του ελληνικού αλφάβητου στη σειρά και
τυπώνονται μόνο τα 12 απ' αυτά (α,β,δ,η,ι,λ,ν,ξ,σ,τ,φ,χ). Στη θέση των
υπολοίπων, δεν τυπώνεται τίποτα (μένει κενή η θέση).
Εχω προσθέσει τις ελληνικές γραμματοσειρές στο Fontmap. Οι ελληνικές Τype1
γραμματοσειρές (Grarial, Greekarial  κ.λ.π) στο menu  του  Staroffice
εμφανίζονται με την ένδειξη ΑΑ (antialiased?) χωρίς να έχω ενεργοποιήσει
τέτοια επιλογή μέσα από το KDE.