editor

Giorgos Keramidas charon at labs.gr
Thu Nov 29 05:31:01 EET 2001

On 2001-11-28 20:52:32, Dimitris Mandalidis wrote:
> On Wed, 28 Nov 2001 20:27:36 +0000 (UTC), Alejandros Diamandidis wrote

> Μπορεί ο vi να γράψει το ελληνικό 'δ' σε 437G χωρίς να τον πειράξεις;

Sure.  Πως νομίζεις οτι γράφω αυτό το mail?
Το vim είναι aliased σε '/usr/local/bin/vim -b' στο .zshenv μου,
και μπορεί να κάνει edit ακόμα και το LILO boot-sector χωρίς να το
διαλύσε [1].

-giorgos

[1] Φυσικά για binary αρχεία προτιμώ συνήθως το hexl-mode του Emacs,
    ή κάποιο πρόγραμμα όπως το hexedit, αλλά λέμε τώρα.. παράδειγμα.