gcc v3.0.1 vs gcc v2.95.3 -- KDE 2.2.1

Dimitris Kamenopoulos d.kamenopoulos at mail.ntua.gr
Thu Nov 29 02:01:01 EET 2001

Big Lebowski wrote:
> Το ερώτημα μου λοιπόν είναι, σε ποιόν από τους δύο πάει η ευθύνη. Στον gcc
> 3.0.1 που δεν παράγει αποτελεσματικά εκτελέσιμα[1], ή στο KDE που δεν έχει
> προσαρμοστεί στην καινούρια έκδοση του gcc.
Κατ' αρχήν ο gcc3.x είναι μέχρι στιγμής μεγάλη αποτυχία, οπότε μάλλον φταίει αυτός. Αλλά επίσης, αν "αναβαθμίσεις" σε gcc3 από gcc2, πρέπει -τουλάχιστον- μια σειρά από βασικές βιβλιοθήκες να επαναμεταγλωτιστούν με gcc3. Με λίγα λόγια, ο compiler και η libc είναι μέρος του συστήματος, και τα προγράμματα που χρησιμοποιείς -εκτός από τα statically linked με άλλες βιβλιοθήκες- πρέπει να συμφωνούν με την έκδοση του compiler. Βέβαια, δεδομένων των προβλημάτων που έχει ο gcc3 δε θα σου συνιστούσα με κανέναν τρόπο να καταστρέψεις το σύστημά σου προκειμένου να αντικαταστήσεις όλα τα προγράμματα με gcc3 εκδόσεις.