dns servers + dialup

Dimitris Mandalidis mandas at ath.forthnet.gr
Wed Nov 28 23:01:12 EET 2001

On Wed, 28 Nov 2001 13:29:58 +0200, Giorgos Keramidas wrote

> Alla to na ton trekseis me to stackguard pou einai patch pano sto GCC
> kai poios mou leei emena oti douleuei sosta .. e auto .. einai apla
> ligo blakeia :P

Οι developpers σου λένε ότι δίνουμε κάποιες τιμές στο stack έτσι ώστε
να μην πάει το πρόγραμμα και εκτελέσει αυθαίρετο κώδικα, και μιας και ο
BIND έχει μια ιστορία σε buffer overflow δεν χάνεις τίποτα να το
δοκιμάσεις και να δεις αν θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα. Για τίποτα δεν
είσαι σίγουρος και κανείς δεν σου εγγυάται τίποτα (GPL) δοκιμάζεις και
κρίνεις, εγώ δεν αντιμετώπισα πρόβλημα με το stackguard, και ξέρω και
φίλους που τρέχουν name server που κρατάει fully-qualified domain και
ούτε αυτοί αντιμετώπισαν πρόβλημα.
Αλλωστε μπορείς να τρέχεις gcc + stackguard στο ίδιο σύστημα, και να
διαλέγεις ανάλογα με τις ανάγκες σου.

Δ.