gcc v3.0.1 vs gcc v2.95.3 -- KDE 2.2.1

Alejandros Diamandidis adia at egnatia.ee.auth.gr
Wed Nov 28 22:46:23 EET 2001

* Big Lebowski <chem482 at edu.uoc.gr> [2001-11-28 15:40]:
> compiler, ξεκίνησα το compile με gcc 3.0.1. Το αποτέλεσμα ήταν αποθαρρυντικό.
> Παρόλο που δεν μου έβγαλε κανένα λάθος, δεν έτρεχε κανένα πρόγραμμα (π.χ

Εγώ έκανα compile με gcc 3.0.2, και μου έβγαλε μια φορά internal
compiler error. Διάβασα κάπου ότι ένας τρόπος να παρακάμψεις αυτό το
σφάλμα είναι η παράμετρος -fno-strength-reduce, και όντως δούλεψε και
έτρεξε κανονικά, εκτός από το ότι δε δουλεύουν τα kio-slaves, αν και
αυτό μπορεί να είναι και κάποιο λάθος στην εγκατάσταση - δεν ξέρω πώς
δουλεύουν αυτά τα πράγματα. Δεν το δοκίμασα πολύ, μπορεί να έχει κι άλλα
προβλήματα. Βασικά ήθελα τον konqueror για web browsing, και
δουλεύει.

> Το ερώτημα μου λοιπόν είναι, σε ποιόν από τους δύο πάει η ευθύνη. Στον gcc
> 3.0.1 που δεν παράγει αποτελεσματικά εκτελέσιμα[1], ή στο KDE που δεν έχει
> προσαρμοστεί στην καινούρια έκδοση του gcc.

Νομίζω ο gcc 3.0.x δεν είναι ακόμα τελείως σταθερός - το internal
compiler error σίγουρα δεν είναι σωστό. Τώρα αν έχει και το KDE
προβλήματα δεν ξέρω. Ίσως υπάρχει ασυμφωνία εκδόσεων: Για GCC 3 να
χρειάζεται και KDE 3 ;-)

Alejandros Diamandidis * adia at egnatia.ee.auth.gr