editor

Alejandros Diamandidis adia at egnatia.ee.auth.gr
Wed Nov 28 22:46:12 EET 2001

* Dimitris Mandalidis <mandas at ath.forthnet.gr> [2001-11-28 12:35]:
> On Wed, 28 Nov 2001 11:10:20 +0000 (UTC), Papadogiannakis Vagelis wrote

> Γιατί ντρεπόσουν; μια χαρά είναι ο Joe και μάλιστα ο μοναδικός 100% 8-bit
> clean, κι εγώ για τις απλές δουλειές joe χρησιμοποιώ:-)

Γιατί μοναδικός; Ο vim είναι κι αυτός 100% 8-bit clean. Μάλιστα, με την
παράμετρο -b γίνεται και *binary* clean. Απ' όσο ξέρω, binary clean
είναι και ο Emacs και φαντάζομαι θα υπάρχουν κι άλλοι.

Και ένα ανέκδοτο: Όταν ήμουνα μικρός και πρωτοδιάβασα ένα βιβλίο
για το Unix, έμαθα και για τον vi, τον visual editor. Δεν είχα όμως
κανένα Unix για να παίξω και να μάθω πως δουλεύει, ήξερα μόνο το όνομά
του. Σε κάποια έκθεση υπολογιστών που πήγα, λοιπόν, είδα κάπου έναν
υπολογιστή που έτρεχε Unix. Όλος χαρά, λοιπόν, πήγα στην κονσόλα και
έγραψα "vi" - φανταστείτε την απογοήτευσή μου όταν δεν καταλάβαινα
τίποτα, ούτε καν πώς να τον σταματήσω...

Alejandros Diamandidis * adia at egnatia.ee.auth.gr