Routing problem

Kekes Stamatis skekes at internet.gr
Wed Nov 28 13:15:01 EET 2001

Ta mixanimata einai se diaforetiko frame diladi ????
An einai sto idio frame apla vazeis deyteri ip sto ethernet tou elephant
ftiaxneis tarouting tables sou to men proto subnet na rinetai route apo
to eth0 kai to deytero apo to eth0:0 opou tha einai stin ousia pali to
ethernet alla i deyteri IP tou.
Gia na mporeso na voithiso perissotero mipos mporeis na mou peis tin
topologia sou ???
  Filika Stamatis