editor

DJ Art djart at linux.gr
Wed Nov 28 01:12:01 EET 2001

On Monday 26 November 2001 23:57, Steve Stavropoulos wrote:

> alias pico='vim'
> poly kalyterh kai poly pio apotelesmatikh lysh.

> vim, ka8arizei tous lekedes sth stigmh :-)

Τα επιχειρήματά σου, για ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ φορά .... πραγματικά .... με
εκπλήσσουν ;-)

Εγώ βασικά θα πάρω την λάθος (σύμφωνα με την ψυχολογία) νοοτροπία:

Το pine είναι POWER (αν και προτιμώ το mutt/vi, anyway).
το pico είναι το pine editor.
Άρα το pico RULES!!!! ;-)

Κοίτα, βασικά, κάθε editor κάνει για διαφορετική δουλειά. Για
παράδειγμα, δεν μπορώ με τίποτα να συνδιάσω τον mutt με κάτι άλλο εκτός
από vi(m) ... Δεν μου πάει, πώς να το πώ ??

όταν όμως θέλω να κάνω edit το ρημαδιασμένο το /etc/sysconfig/network
και το /usr/src/linux/Makefile, μου φαίνεται γελοίο να χρησιμοποιείς τo
vi για κάτι τόσο trivial ... (ή π.χ. για το XF86Config).

όταν, όμως πρόκειται για C, δεν το συζητώ, vi και πάλι vim :-)

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)