Ekplhktiko!

Nikolaos Ladis nikosladis at yifan.net
Tue Nov 27 22:48:01 EET 2001

On Tue 27 Nov 2001 21:52, you wrote:
> Gia osous 8ewroun oti to e-mail einai pio grhgoro apo to klassiko
> taxydromeio. Deite tis hmeromhnies sta Received: headers enos bounce pou
> mou hr8e molis shmera :>

Kalispera,
Pithanon na eihe na kanei me to gegonos oti afti i lista itan "nekri" pleon
tou enos hronou. Eiha graftei an thimamai kala to Fevrouario tou 2000 kai apo
kapoia stigmi kai pera den lamvana tipota apo aftous me apotelesma na ksehaso
oti eiha graftei.
Prin apo kanena mina peripou elava ena mail apo ton Pennarun pou elege oti i
lista epanaleitourgei kai ektote ehei mia kinisi giro sta 5-6 mail imerisios.

Nikos Ladis