scsi & lp modules

Dimitris Mandalidis mandas at ath.forthnet.gr
Tue Nov 27 15:46:00 EET 2001

On Tue, 27 Nov 2001 15:22:14 +0200, Tasos Chronis wrote

> Στο lilo.conf
> append="hdx=ide-scsi" οπου x = το drive.

To xω βάλει ήδη.

> dmesg ?
> ls -l /dev/lp*
> Εχεις κάνει προσφατά depmod -a ? Επισης δοκιμασε με modprobe να τα
> φορτωσεις.

Εχω δοκιμάσει να τα φορτώσω με modprobe αλλά ο εκτυπωτής αρνείται να
τυπώσει με το error_msg που έγραψα, ενώ στο dmesg φαίνονται όλα
κανονικά.

> Απο ότι ξερω δείχνει τις τρέχουσες ρυθμίσεις είτε είναι από το
> modules.conf είτε απο αρχεία που παραχθήκαν απο depmod είτε για
> τα default.

Μπας και υπάρχει κάποιος τρόπος να δω όλες τις δυνατές προσθήκες στο
/etc/modules.conf ή η μόνη πηγή είναι τα docia του κάθε device;

Δ.