scsi & lp modules

Dimitris Mandalidis mandas at ath.forthnet.gr
Tue Nov 27 11:36:01 EET 2001

Καλημέρα,

Αντιμετωπίζω τα εξής προβλήματακια. Εχω βάλει τα scsi emulation modules
για να δουλέψει με το cd-rw μου. Πρόσθεσα τα εξής στο /etc/modules.conf
:

alias char-major-21 sg
alias block-major-11 sr_mod

Και μόλις κάνω modprobe ide-scsi δουλέυουν τα πάντα, υπάρχει κάποιος
τρόπος έτσι ώστε το ide-scsi να φορτώνεται κατευθείαν και χωρίς δική
μου παρέμβαση. Εχω 2.4.14 kernel.
Δεύτερο πρόβλημα : Προσπαθώ να έχω τα modules της παράλληλης και του
εκτυπωτή ως modules, έχω βάλει λοιπόν τα modules parport_pc, parport,
lp και έχω προσθέσει στο /etc/modules.conf :

alias char-major-6 lp
alias parport_lowlevel parport_pc
options parport_pc io=auto irq=auto

Αλλά κανένα module δεν φορτώνεται μόνο, πρέπει να τα βάλω με insmod,
αλλά και πάλι δεν δουλεύει, λέγοντας lp: unknown printer. Καμμιά ιδέα;
(το /etc/printcap είναι σωστό, το πρόβλημα είναι αποκλειστικό στα
modules)
Και μια απορία και αποχωρώ, το modprobe -c τι δείχνει; το manual έλεγε
για currently used configuration αλλά δεν το καταλαβαίνω, μπας και μας
δείχνει όλα τα πιθανά που μπορούν να μπουν στο /etc/modules.conf;

Δ.