Debian greek users - Ποσοι? - ποιοι?

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Tue Nov 27 01:26:01 EET 2001

On Mon, Nov 26, 2001 at 11:02:31AM +0200, yiannis thomaidis wrote:
> Μετα απο αρκετες περιπετειες με διαφορες διανομες κατεληξα στη Debian γιατι
> προσφερει τα ιδια με τις αλλες,ειναι πολυ πιο σταθερη και εχεις πολυ βοηθεια
> απο συγκεκριμμενα sites. ( δυο στα αγγλικα και αρκετα σε διαφορες αλλες
> γλωσσες )
> Οποιος δεν εχει καταπιαστει με την Debian διανονη δεν ξερει την "γλυκα" της.
>
> Υπαρχουν κι'αλλοι Debian users ?
> Πως και δεν υπαρχουν στις λιστες ταχυδρομιου της Debian λιστα απο ελληνες
> χρηστες?
> Γιατι δεν "μαζευομαστε" ολοι μεσω διαδυκτιου?

  Κοίτα, δεν είμαστε πια και τόσοι πολλοί. :^) Γενικά θα βρεις αρκετούς από
εμάς εδώ μέσα, και δεν νομίζω ότι έχει νόημα να δημιουργήσουμε κάπου μια
ξεχωριστή λίστα. Η LGU έχει μια σχετικά καλή μάζα· αν αρχίσουμε να κάνουμε
διασπάσεις με βάση τη διανομή/window manager/text editor/whatever, ζήτω που
καήκαμε.

..[snip propaganda]..

  (Όχι, για να μην λέτε μόνο εμένα.)

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr

"When he was six he believed that the moon overhead followed him.
By nine he deciphered the illusion, trading magic for fact. No tradebacks.
So this is what it's like to be an adult..."
		-- Ed Vedder