dns servers + dialup

Stamatis ewstam at softhome.net
Mon Nov 26 23:43:01 EET 2001

Peter Pissias wrote:

>Xrhsimopoihsa to 'usepeerdns' sta options tou pppd kai ftiaxnei to
>arxeio resolv.conf sto /etc/ppp/ me tous NS tou provider.
>
>Hthela mia symboulh :
>
>1) Na allaxw ta scripts ip-up kai ip-down gia na allazw to /etc/resolv.conf

>2) To /etc/resolv.conf na einai link sto /etc/ppp/resolv.conf
>
>An yparxei 3os kalyteros tropos tha hthela na ton mathw.

Ta scripts ip-up, ip-down mporoun emmesa na allazoun to arxeio
/etc/resolv.conf . Mporeis na ftiakseis ena directory /etc/resolv.d to
opoio tha periexei arxeia me to syntax tou resolv.conf. Tha
sugxwneuontai me ena script (p.x. /etc/resolv.make) to opoio aplws tha kanei

cat /etc/resolv.d/* >/etc/resolv.conf

kai tha kaleitai apo ta ip-up kai ip-down ta opoia tha prosthaferoun
arxeia sto /etc/resolv.d .