netscape forms & greek

DJ Art djart at linux.gr
Mon Nov 26 22:44:01 EET 2001

On Monday 26 November 2001 19:36, Serafim Zanikolas wrote:
>    Γεια σας!
>
>    Γνωρίζω ότι το θέμα έχει συζητηθεί και στο παρελθόν αλλά δε βρήκα
> καμμία απάντηση στο αρχείο της lgu.  Ας μου πει κάποιος ότι υπάρχει
> και μου ξέφυγε :)
>
>    Και για να προλάβω τους περισσότερους, το θέμα με απασχολεί σε NS
> 4.x (δυστυχώς δεν υπάρχει δυνατότητα επιλογής 6.x).

http://members.hellug.gr/djart/grlinux-5.html

FYI, Ο mozilla (netscape 6.x) (αν τον είχες) δεν θέλει πείραγμα. Μόνο ο
4.χ θέλει.

PS: Αν έριχνες ένα visit στο http://www.linux.gr, θα το έβρισκες ;-)
(κάτω από το κεντρικό μενού, στο μενού αρχάριοι, έχει link για τα
Ελληνικά).
--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?