Quickdelete

Antonis Kanavouras ankan at med.auth.gr
Mon Nov 26 15:41:01 EET 2001

> Iprarxei ena wraio programmataki sta win to opoio kanei login se POP
account kai vlepeis
> apo ta headers twn mail ta subject,from,date,size kai mporeis na kaneis
delete apo ton server.

Ayto to kanei mia xara kai o pine.
Idou ena xwrion apo to .pinerc mou:
-----------snip------------------
# List of incoming msg folders besides INBOX, e.g. ={host2}inbox,
{host3}inbox
# Syntax: optnl-label {optnl-imap-host-name}folder-path
incoming-folders=antigoni {popper.med.auth.gr}inbox

Etsi otan anoigw ton pine stous "Incoming Folders" exei kai ton folder
"antigoni". Mpainontas sto fakelo ayto  zhtaei username & passwd, kanei POP
login ston popper.med.auth.gr kanei LIST  kai vlepeis Sender, Subject kai
oti allo exeis ry8misei sta alla sections tou .pinerc. Dinontas View kanei
RETR alla oxi kai DELE. Oti 8es na svhseis apo ton server
(popper.med.auth.gr sthn periptwsh mas) to svhneis me to xeri. (des to help
tou pine gia a peraiterw). Oso gia tis entoles LIST, RETR, DELE k.a. tou
POP3 protocol des sto RFC1939 pou leei o Dhmhtrhs.