dns servers + dialup

Dimitris Mandalidis mandas at ath.forthnet.gr
Sun Nov 25 23:21:01 EET 2001

On Sun, 25 Nov 2001 20:13:26 +0200, Peter Pissias wrote

> An yparxei 3os kalyteros tropos tha hthela na ton mathw

Η καλύτερη λύση όλων θα ήταν να έτρεχες DNS server και το usepeerdns να
σου έβαζε του name servers του ISP σου στο forwarders section του
named.conf αλλά είναι λίγο τραβηγμένο :-)
Τεσπά εγώ είμαι κατά της λύσης το /etc/resolv.conf να είναι symlinked
στο /etc/ppp/resolv.conf μιας και αν υπάρξει πρόβλημα δεν θα ξέρεις
ποιοι είναι οι name servers σου, θα σου πρότεινα να τους βάλεις στο
/etc/resolv.conf και να σβήσεις το usepeerdns, αν όμως σ' αρέσουν τα
περίεργα μπορείς να φτιάξεις ένα perloscripto που να ελέγχει αν είναι
σωστό το syntax του resolv.conf που ήρθε κι αν ναι να αντικαθιστά το
προηγούμενο δημιουργώντας ταυτόχρονα και backup. Τεσπά τον προηγούμενο
μήνα υπήρχε ένα παρόμοιο thread ρίξε μια ματιά στα archives της λίστας.

Δ.