Qt προβλήματα...

Dimitris Kamenopoulos d.kamenopoulos at mail.ntua.gr
Sun Nov 25 04:11:01 EET 2001

Kostas Liakakis wrote:

> "Big Lebowski" <chem482 at edu.uoc.gr> wrote in message
> news:mailman.1006421287.16091.linux-greek-users at lists.hellug.gr...

> lib
> linker.
> λάθος.
>                                           ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

> KoStore::Mode,
> `QString::fromUtf8(char
> [snip]
>
> Auta ola pou sou bgazei einai kapoia library (pia0anotata tou KDE) h opoia
> 0elei
> nte kai kala na xrhsimopoihsei ta g++ extentions toy Qt. Epishs ekeino to
Όχι. Είναι g++-exceptions και όχι extensions. Το Qt με g++-exceptions δεν
είναι δυνατόν να χτιστεί επιτυχώς στα περισσότερα linux συστήματα. Αλλά και
exceptions να ήταν,  ένα grep στις 500.000 γραμμές κώδικα KDE που έχω στο σύστημά μου δεν αποκαλύπτει ούτε ένα try...catch.
Νομίζω πως είναι πρόβλημα καθαρά εκδόσεων. Όπως είπαν και οι άλλοι,
είτε στο LD_LIBRARY_PATH βρίσκεται κάποια άλλη έκδοση του Qt, είτε
η έκδοση των kdelibs που χρησιμοποιείται δεν είναι η σωστή (νομίζω
2.2.x) για koffice-1.1.