VM comments

Άγγελος Οικονομόπουλος lydwigvernon at yahoo.co.uk
Sat Nov 24 22:06:01 EET 2001

Είναι η πρώτη[0] φορά που χρησιμοποιώ πηρύνα 2.4 με τη VM του Arcangeli.
Είχα ακούσει ότι είναι swap-happy αλλά τώρα που το βλέπω και live...
RAM: 640M Swap: 1036M uptime: 5h
buff:51760 cache: 473936 swpd: 49548

Χμμ. s/default=2.4.15-pre9-rml/default=FreeBSD/ [1]

btw μην bootarei kανείς τον 2.4.15 (ή να κάνει sync πρίν από κάθε umount)
γιατί εγώ τον πηρύνα τον patchαρα[2] αφού είχα κάνει ένα reboot με
αποτέλεσμα ένα ωραιότατο corruption που ευτυχώς το συμμάζεψε το forced fsck.

[0] I'm stuck with devfs. Και δεν ξέρω γιατί...
[1] Έχω καιρό να διαβάσω γιά sed, spare me.
[2] Είπα λίγο πρίν πάω γιά ύπνο (κατά τις 4) να κοιτάξω την lkml. Τί το'
θελα; Μέχρι να patch-recompile-fsck-the whole-world έχασα καμιά ώρα(time
make bzImage = 25m) ύπνο
--
"If geiger counter does not click,
the coffee, she is just not thick"