(Arxarios) Linux & Micro$oft Window$

Antonis Kanavouras ankan at med.auth.gr
Fri Nov 23 22:46:01 EET 2001

> exw doulepsei Mysql + Me client Micro$oft VB ODBC kai paizei apsoga :-)
>
> Anarwtieme me pio tropo mesa apo VB tha mporousa na pernaw shell commands
> sto linux.
> p.x.  prosthese sto IPchain ena new record. h trexe to tade script.
>
> me tis ftwxes gnwseis mou pistevw oti prepei na ftiaxw kapoion mikro
deamon
> poy na
> milaei me thn vb se kapoia porta ?? swsta ?? pou mporw na vrw plirofories
> gia kati tetoio ??
> mhpws yparxei kati sxetiko etoimo ??

Mpa, o  deamon pou zhtas yparxei edw kai polla xronia einai o in.rshd pou
kata kanona ton vazoume kai akouei sthn port 514.
Epishs kata kanona den ton vazoume na trexei standalone alla na ton xypnaei
o inetd.
To en logw service teinei na peripesei se axrhstia (ektos apo poly private
diktya) logw unsecurity. Edw kai poly kairo ola ta paidakia douleyoun me
Secure Shell (ssh) pou  kanei tis idies douleies me encryption. Ton sshd ton
vazoume kata kanona na akouei sthn port 22.

Yparxoun kai rsh kai ssh open source command line clients gia windows. Opote
1) h meletas ton kwdika kai ftiaxneis reimplementation se VB (pikra ;-)
2) xrhsimopoieis thn system ths VB gia na kaleis ton client mesa apo thn
efarmogh me tis entoles pou  8es san arguments.