Suse 7.3 kai ellhnika

DJ Art djart at linux.gr
Fri Nov 23 22:17:01 EET 2001

On Friday 23 November 2001 22:31, Dimitrios Eftaxiopoulos wrote:

> grafw ervthmatika anti gia ellhnika. Diabasa sto mini - howto gia
> ellhnika sto kde, oti gia  KDE 2.2+ , X 4.1+ den xreiazetai na
> peiraksoume kati gia na exoume ellhnika. Sth lista diabasa mhnumata
> pou lene oti prepei na ginoyn epembaseis. Mporei kapoios na
> kseka0arisei thn katastash?

Δεν θέλει πείραγμα, απλά θέλει να το ρυθμίσεις. Δηλαδή, 4 πράγματα
πρέπει να φροντίσεις:

1) Να εγκαταστήσεις καμιά γραμματοσειρά (το έχεις κάνει μάλλον αυτό)

2) Να ρυθμίσεις τα locales να δείχνουν την ελληνική γλώσσα (αυτό θα το
κάνεις πιθανότατα μέσα από το YAST).

3) Να ρυθμίσεις τα ΧFree να χρησιμοποιούν XKB σε "el" Layout και να
ορίσεις συνδιασμό αλλαγής πληκτρολογίου (αυτό δεν ξέρω αν ρυθμίζεται
μέσα από το Sax ή από το YAST. Πάντως, ρυθμίζεται από το xf86config).

4) Να ρυθμίσεις το ίδιο το KDE να χρησιμοποιεί greek language και
iso-8859-7 encoding και να διαλέξεις ποιά fonts να χρησιμοποιεί (αυτό
γίνεται μέσα από το ίδιο το Control Panel).

Για πιο αναλυτικά, δές στο http://www.linux.gr αριστερά κάτω από το
Κεντρικό Μενού, στο μενού "Αρχάριοι" έχει ένα link για τα Ελληνικά.

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)