teX --src-specials

Tsagatakis Giannis hwlab at cs.teiher.gr
Fri Nov 23 17:31:01 EET 2001

Enas apo tus logus pu exo Windows partitions eine paraloksos gia to
LaTeX!!. O kirios logos einai oti o sindiasmos miktex+winedt+yap
ipostirizei ta legomena --src-specials.

Sto arxeio dvi mpainun hints gia to se poio arxeio ke poia grami einai to
kathe block keimenu ke me deksi click anoigei to winedt stin sosti grammi.
Gia megalla keimena ayto eine sotirio.

Epsaksa gto google alla to mono pu vrika eine mia apantisi oti apaitunte
eidika patches. Den dokimasa akoma te mo TeX-Live na do ti ginete, alla to
tetex den exei h tulaxiston ayto pu exo.

Kserei kaneis an iparxei sindiasmos tex/dvi viewer pu na ipostirizei
--src-specials ke na dosei sxetika URLs? An mi ti allo einai krima, gia na
min po kseftila na eine kalitero to LaTeX/TeX sta Windows apo oto sto Unix.

--
Tsagatakis Giannis