linux kai internet (antonis faragitakis)

Dimitris Mandalidis mandas at ath.forthnet.gr
Thu Nov 22 20:16:01 EET 2001

On Thu, 22 Nov 2001 18:24:03 +0200, Antonis Faragitakis wrote

> How I can get my linux out to internet over a proxy server (nt)!?
> Proxy server address is : 195.183.40.5
> Im giving: route add default gw 195.183.40.5 eth0
> But shit.,. what shall I do!? Any suggestion?! Any doc for reading!?

Ok, we have said that reading RAM is a *very* bad habit, but this is
not what we meant :-)

Λοιπόν δεν ξεκαθαρίζεις κάτι. Οταν λες proxy εννοείς τον κλασσίκο proxy
server για HTTP/FTP κλπ πρωτόκολλα ή ένα NAT κουτί που απλώς κάνει
forward το traffic που έρχεται από μέσα, στο Internet; Υποθέτοντας ότι
εννοείς το δεύτερο αυτό που κάνεις είναι σωστό, μόνο που πρέπει το ΝΤ
κουτί να ξέρει ότι πρέπει να κάνει ΝΑΤ, το τελευταίο δεν ξέρω πως
γίνεται (λάθος λίστα). Αν υποθέσουμε όμως ότι έχεις proxy server που
παίζει με HTTP/FTP κλπ κλπ τότε αυτό που έκανες είναι λάθος. Πρέπει να
ρυθμίσεις τους εκάστοτε clients να έχουν σαν proxy server αυτόν που
λες.
Στείλε και το output του route -n να το χουμε.

Δ.