ip tables - ...

v13 at priest.com v13 at priest.com
Tue Nov 20 22:54:01 EET 2001

On Tuesday 20 November 2001 17:43, Tasos Kotaras wrote:

> [...]
> katallhla /proc/net/ip_* arxeia. Koitazw sto PC me RedHat 7.2 (me ta
> IDIA Networking settings ston kernel) kai ola paizoyn kanonika.  To idio
> kai sto PC me 6.2, me kernel 2.4.2!
> Kai twra, den exw oyte ipchains oyte iptables kai eimai enas
> dystyxismenos poy prospa8ei edw kai mia ebdomada na kanei ena aplo
> forwarding... Den mporw na brw mia logikh akrh. Kati ginetai la8os kata
> to building toy kernel mallon, alla den mporw na fantastw ti... An exei
> kaneis kammia idea as moy grapsei... mpas kai apofygw epanegkatastash,

Kata 99% den xrisimopoieis ton kainoyrio kernel... dose uname -a
kai tha soy bgalei kati san:
$ uname -a
Linux hell 2.4.13 #33 Fri Nov 16 16:00:27 EET 2001 i686 unknown

meta ksanakane ena compile ton kernel (den xreiazetai an ton kaneis clean)
reboot kai ksanadose uname -a.

Ekei poy leei #33 (h oti allo exei se esena), prepei na exei ayksithei kata 1.
An oxi, tote paei na pei oti den xrisimopoieis ton kainoyrio kernel.. Ap'oso
thymamai, to redhat, bazei toys kernel sto /boot , eno ta make bzlilo klp klp
ton bazoyn sto / (to idio kai to System.map). Des mipos ftaiei ayto.

> Tasos Kotaras
<<V13>>