Slackware 8.0 official package

Yannis Kotsinos zookie at med.auth.gr
Tue Nov 20 10:31:01 EET 2001

Kwsths <math1890 at edu.uoc.gr> says:

>to installation disk yparxei kai se kapoio teyxos toy dillima (prwth fora
>to agorasa opote mhn arxisei kaneis ta gnwsta:-) ) gia osoys 8eloyn mono ayto.
>etoimazomoyn na to parw apo ton papaswthrioy prin kana mhna (eixe gyrw sta
>14.000)  alla ekei poy xazeya ta periodika to eida kai glitwsa ta 12.000.
>nai moy fainontai polla ta 14 gia 4 sketa cd... ta 3.2 kai 3.4 poy eixa
>parei me 5-6.000 htan mia logikh timh.

exw mia copia poy moy ekane enas filos, kai to cd apo to dillima poy
les, alla phra to cd gia logoys poy mporeis na fantasteis & to oti
protimaw genika na sthnw to mhxanaki apo source gia na 3erw ti exw kai
poy to exw opote to 3cd htan oti prepei.

Twra to 8ema ths timhs isws den exei na kanei aparaithta me to
slackware an katalabaineis ti 8elw na pw. Se oles tis monopwliakes
katastaseis eisai anagkasmenos na katabaleis poso megalytero ths timhs
poy 8a epikratoyse se teleio antagwnismo (h estw as htan dyopwlio :-/
). Ayto einai genikotero problhma dia8eshs sthn ellhnikh agora kai den
to blepw na allazei syntoma.
--
"You are not your job.
You are not how much you have in the bank.