redhat cdr

Pavlos Parisshs p_pavlos at otenet.gr
Mon Nov 19 21:52:01 EET 2001

When the time was Mon, 19 Nov 2001 15:50:26 +0000, I.Ioannou wrote....

 I.Ioannou->Tasos Chronis wrote:
 I.Ioannou->>
 I.Ioannou->> Geia
 I.Ioannou->>
 I.Ioannou->> Poulaei kaneis cdr me ta .iso tou redhat 7.2 pou katebazeis apo to
 I.Ioannou->> internet ?
 I.Ioannou->
 I.Ioannou->
 I.Ioannou->H episimh politikh ths Redhat apo oso kserw apo to 7.1 einai na mhn
 I.Ioannou->poulaei to aplo CD sthn Eyroph, para mono ta enteprise klp klp. :-(

Nai oi m@#$%^s, kai egw prospathousa na peisw ton papasotiriou 1 week na ferei thn standard alla
mataios.
Ti mail estila sthn redhat thn thlephona ekana edw sthn ellada se diafora magazia tipota.
Kai einai trelloi aftoi sthn redhat, exoun timh gia thn deluxe 39900 drx thn wra pou pio dipla se
ena pio kato rafi iparxei ena prasino periergo kai akatanomasto zoifio pou kanei mono 22.000!
Pios mazoxas tha pai na dwsei 40.000 kati pou mporei na to parei mono me 22.000
Kai egw thelw epeigontos to 7.2 dioti kalo kai xriso to 6.2, alla to manual upgrade
exei kai ta oria tou, lege me glibc,gcc..........

An kai vrika sto linuxcentral ta cd xwris me 7.000 kai ta  metaforika mesa.
Alla twra pios empeistevete to site na tou dwsei thn credit card tou mou les.
Pane oi epoxes pou epernes to linux me 14.700:(
Exoun valei,oi rehdat dhladh, mesa ena karo emporiko software pou ousiastika afto plirwneis.
Anyway arxisa na lew ton mpono mou twra.

O pios kanei kinish gia mazikh agora as rikseis ena private mail.

Pavlos

--
I love having the feeling of being in control

The surfer of life