loop.o

Steve Stavropoulos steve at math.upatras.gr
Sun Nov 18 23:00:01 EET 2001

 Kanonika den 8a apantaga se ena tetoio mail pou den dinei plhrofories gia
shmantika pragmata, 8a kanw omws mia e3airesh. Marie, les oti prospa8eis
na kaneis compile enan kernel kai kati den sou paei kala. Den 8a htan poly
logiko na mas peis kai TI VERSION tou kernel pas na kaneis compile?
 Alla me pianeis stis kales mou shmera kai me tis mantikes mou ikanothtes
se poly kala epipeda kai sou lew oti yparxei ena mikro bug sto loop device
support ston 2.4.14 kernel pou phges na kaneis compile. Pare ton
2.4.15-pre1 h psa3e ligo na breis to mikro patch pou apaiteitai gia na
pai3ei o 2.4.14.