evolution + pilot-link + gnome-pilot: kapou xanontai ta ellhnika

Constantinos Antoniou costas at mit.edu
Sun Nov 18 22:51:01 EET 2001

Eyxaristw gia tin apantisi.

Xmm, endiaferon... Pira to screenshot (please des panw miso tou
attachment) opou fainontai ta koutakia. Otan to anoija to appointment,
emfanistikan ta ellinika ws ypogrammiseis (opws eipes, please des katw
miso tou attachment). An to swsw, emfanizontai pali ws ypogrammiseis.
(sorry gia tin ... tsigounia sta screenshots, alla gia na meinei mikro
to megethos.... Elpizw na mhn faw jylo gia 15k attachment...)

Na shmeiwthei oti an grapsw ellinika emfanizontai mia xara parallila me
ta koutakia ;h tis ypogrammiseis...

Eyxaristw,

Costas