Exceed kai SSH ka8ws kai Lotus Notes

Athanasios Sidiropoylos msx at kil.forthnet.gr
Sat Nov 17 02:21:01 EET 2001

George Tsimaras wrote:

> hello george.

> search google for: putty.
> http://www.chiark.greenend.org.uk/~sgtatham/putty/download.html
>
> use putty to ssh login from the windows machine
> to a machine probably running openSSH daemon.
>
> export DISPLAY = REMOTE_WINDOWS_HOST:0.0
>
> probably this variable will be set so do : echo $SSH_CLIENT
>
> run exceed on the windows machine
>
> run: xterm & , through the ssh shell.
>
> beware that is buggy and maybe crash after 2 hours.
>
> george tsimaras

Xe xe
Eytixos yparxoyn kai alloi asxetoi (san emena) pou bariounte (perisotero
apo mena) na diabasoune (nai ontos 8elei pola kila diabasmatos ayto to
8ema alla telos panton) kai rwtane ayto pou egw den 8a rotousa pote (oxi
protou jeskistw sto diabasma fisika) 8-)

Xe xe kai anarotiomouna giati kai pws 8a mporousa na trejw apo ton
forito mou pou trejei windows efarmoges X-windows xe xe xe 8-))
Na eisai kala palikari mou pou rotises ayto pou rotises (protou jekinisw
to diabasma) kai esy palikare pou to apantises me 3 aples protaseis 8-)

Xeretismata apo to forito mou 8-))

Paw na serfarw japla twra xe xe 8-))
Xilia eyxaristw 8-)

Sidhropoylos A8anasios